Създаване на реалистична трева – нов видео урок от Viz-People

Процесът по създаване на растителността обхваща всичко от моделирането на отделните стръкчета до цветовите корекции на финалното изображение.

чети нататък
Участвайте в RebusFarm Open 3D Award

В RebusFarm Open 3D Award може да участва всеки желаещ, без значение какъв софтуер използва, важен е само крайният резултат.

чети нататък
Десетте финалисти на Electrolux Design Lab 2012

Electrolux Design Lab е годишен световен конкурс за дизайн, в който студенти от цял свят представят своите виждания и идеи за домакинските уреди на бъдещето.

чети нататък
Основи на селектирането и работа с маски във Photoshop

Унгарският графичен дизайнер и официален инструктор на Adobe Martin Perhiniak обяснява ясно и разбираемо какви са основните похвати за работа с Photoshop.

чети нататък
Как да вградите чертежи в уеб страница с AutoCAD WS

Това дава възможност на посетителите ви да работят с истински .dwg файлове и да се възползват от някои стандартни за софтуера функции.

чети нататък
Невероятните Demo Reels на V-Ray за 2012

V-Ray пуснаха новата си серия рекламни клипове за 2012. Те са разделени в 5 категории – архитектура, филмови ефекти, автомобили, анимация и реклама.

чети нататък
6 скрипта за намиране и организиране на липсващи текстури в 3ds Max

Ако имате проблем с липсващи текстури и искате да спестите време от търсенето им, тук можете да намерите няколко скрипта, които ще ви помогнат в това.

чети нататък
Ambient Occlusion + Displacement и Bump карти

Ако сте получили релеф чрез карта за Displacement или Bump, този ефект няма да е видим в Ambient Occlusion и ще получите само гладка повърхност.

чети нататък
Top