Излезе V-Ray 3.0 за 3ds Max. Какво ново предлага тази версия?

Няколко години след пускането на V-Ray 2.0 и множество 2.xx.xx версии, Chaos Group са готови с най-новата версия на своя рендер за 3ds Max – V-Ray 3.0. От днес той е официално в продажба и може да бъде закупен или обновен от потребителите. На страницата на Chaos Group може да се запознаете с цените на продукта при различните варианти на закупуване или обновяване.

Но преди да решите каквото и да е, вижте какво ново може да очаквате от V-Ray 3.0.

Render mask

https://youtu.be/m4VKKLRatC8

Най-после… възможност да рендваме само отделни части и елементи от изображението, без да чакаме отново целия кадър или пък да използваме региони и кропове. Render mask е страхотна функция, която съм сигурен че ще се използва от много потребители.

Панел с бързи настройки и V-Ray Toolbar

https://youtu.be/buTEc5mrURg

Панела с бързи настройки ви позволява да използвате предварително зададени стойности на рендера за екстериорни и интериорни визуализации или анимации. Към него може да прибавите и ваши собствени настройки, а чрез слайдъри може да контролирате по-прецизно качеството, което желаете да постигнете. V-Ray Toolbar изглежда полезен (макар, че и досега можехте да си направите подобен) и предполагам, че ще се хареса на потребителите. В него са събрани най-използваните функции и обекти на V-Ray и предоставя бърз достъп до тях.

По-бързо рендване

https://youtu.be/SvdE0-RXSuw

Оптимизациите направени по ядрото на V-Ray 3.0 правят рендването на изображенията значително по-бързо. В зависимост от сложността на сцената, резултатите до сега показват, че времето за рендер на един кадър (изображение) може да намалее до 5 пъти в сравнение с предишните версии.

Progressive Rendering

https://youtu.be/usXiMBqQ5Fc

Progressive Rendering е нов метод, подобен на V-Ray RT и iRay, който ни предоставя възможността да видим резултата от нашата работа почти моментално и да преценим дали трябва да променяме нещо. Този метод не е предназначен за рендване на изображения, а само за бърз предварителен преглед на крайния резултат.

VRmats

https://youtu.be/oCqbBPl4Hmc

VRmats са нов вид универсални материали, които може да използвате в различните версии на V-Ray – тези за Maya, SketchUp, Softimage или Rhino.

Advanced V-Ray Frame Buffer

https://youtu.be/sxYoxzl9xaU

Подобрен е и Frame Buffer-а, като са добавени Lens Effects и по-добри инструменти за корекция на контраст, HSL и цветови баланс.

Това са само една част от подобренията във V-Ray 3.0. За останалите може да разберете повече на официалната страница на V-Ray. Между тях има още много интересни и полезни функции, които съм сигурен че ще се окажат полезни при бъдещата ни работа с тази нова версия.

Оставете коментар

Уведоми ме за
avatar
wpDiscuz
Top