Cobwebs – 3ds Max скрипт за създаване на паяжини

CG артистът Джон Мартини е създал интересен 3ds Max скрипт, наречен Cobwebs. Чрез него лесно можете да създавате паяжини във вашите сцени само с няколко клика на мишката.

Галерия

  • Cobwebs - 3ds Max скрипт за създаване на паяжини
  • Cobwebs - 3ds Max скрипт за създаване на паяжини
  • Cobwebs - 3ds Max скрипт за създаване на паяжини
  • Cobwebs - 3ds Max скрипт за създаване на паяжини
  • Cobwebs - 3ds Max скрипт за създаване на паяжини

Инструкции за използване на Cobwebs

  1. Maxscript > Run Maxscript > Cobwebs.ms
  2. Изберете обектите, по които да бъде съзадена паяжината.
  3. Изберете желаните настройки и натиснете create.

Малко след пускането на скрипта, неговият автор реши да го направи платен. Аз запазих последната безплатна версия, която Джон Мартини беше пуснал. Споделям я с вас, въпреки че не съм сигурен дали тя все още работи добре с последните версии на 3ds Max. Можете да свалите и пробвате скрипта, и ако ви хареса да купите последната версия на Cobwebs.

Оставете коментар

avatar
wpDiscuz
Top